اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پخت نان فانتزی و صنعتی
مسیر آموزشی

آموزش پخت نان فانتزی و صنعتی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نان فانتزی و به طور کلی نان‌های صنعتی، گروهی از نان‌هایی هستند که توسط آردهایی با درجه سبوس خاص به صورت حجیم یا نیمه‌حجیم تهیه می‌شوند. به عنوان مثال، نان‌های سنتی بربری با آرد ۱۸ درصد تهیه  می‌شوند ولی همین آرد برای تهیه نان لواش و نان سنگک مناسب نیست. نان‌های فانتزی با اشکال و تزئینات مختلفی در بازار موجود هستند. یادگیری پختن نان ضمن ایجاد یک لذت شخصی از پخت یک محصول ارزشمند و مغذی می‌تواند زمینه‌ساز یک کسب‌و‌کار خانگی یا صنعتی شود. آموزش صحیح در حوزه صنعت نان، ضمن رونق بخشیدن به پژوهش و آموزش، باعث می‌شود که روش‌های سنتی و صنعتی پخت نان، بهینه شود. در این فرادرس ابتدا با آماده‌سازی مواد اولیه شروع می‌کنیم سپس به اوزان و مقادیر متداول در نان می‌پردازیم. در ادامه، اصول پخت نان و اصول پوک کردن نان صنعتی را بیان می‌کنیم.
دوره آموزش پخت نان فانتزی و صنعتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مرتضی محمدی‌وند خوشخو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پخت نان فانتزی و صنعتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی