اطلاعات دوره
استاتیک
مسیر آموزشی

استاتیک

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس استاتیک یکی از دروس پایه ای رشته مکانیک و سایر رشته های مرتبط هست. پایه و اساس این درس قوانین نیوتن است که به ما کمک می کند مسائل را با استفاده از ابزارهایی که در این درس آشنا خواهیم شد، تحلیل کنیم. اجسام مورد بررسی در استاتیک صلب و بدون حرکت در نظر گرفته می شود. از مهمترین مباحث این درس، بحث تعادل می باشد که ما در اصل اول مورد بررسی قرار خواهیم داد که قوی ترین ابزار ما برای تحلیل سازه ها می باشد. ***کیفیت جلسه هفدهم پایین است***
دوره استاتیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مراد کریم پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره استاتیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

تدریس افتضاحه با این دوره استاتیک یاد نمی‌گیرد الکی وقتتون رو تلف نکنید. از همون اول برید کتاب جانسون رو بخونید بهتر از جانسون وجود نداره

پارسا

اصلا تخته معلوم نیست

حسین

حیف درس دادن چنین استادیه که این شکلی ضبط بشه. باید دوره ایشون رو با وسایلی که مناسب آموزش از راه دور ضبط کرد. و اون موقع واقعا میدونه سودمند باشه.

کاربر مکتب‌خونه

فاصله ی دوربین تا تخته زیاده.نوشاه ها خوب دیده نمیشه.

میلاد

شیوه تدریس وتسلط استاد عالیه.ولی کیفیت دوربین خیلی بد اصلا نوشته های روی تخته خوانا نیستن.باتشکر از سایت خوب مکتب خونه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی