اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی فضای آشپزخانه – استانداردها و چیدمان (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی فضای آشپزخانه – استانداردها و چیدمان (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:صابر ترابی0
  • زمان:39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فضای آشپزخانه باید به گونه‌ای طراحی شود که علاوه بر اینکه تمامی وسایل ضروری آشپزخانه در دسترس قرار بگیرد، دسترسی به آن‌ها راحت باشد و امکان حرکت و کار راحت در فضای آن وجود داشته باشد. با یک طراحی مناسب برای فضای داخلی آشپزخانه می‌توانیم از فضاهای مختلف با هر ابعادی، بهترین استفاده را داشته باشیم. برای رسیدن به یک طراحی بهینه، نیاز است با استانداردهای طراحی، نحوه صحیح چیدمان و ابعاد و استانداردهای وسایل آشپزخانه آشنا شویم. در این آموزش، با استانداردهای مورد نیاز برای شروع طراحی فضای داخلی آشپزخانه آشنا می‌شویم. ابتدا استانداردهای مربوط به طراحی فضای داخلی آشپزخانه را یاد می‌گیریم. سپس، به انواع چیدمان وسایل ضروری خواهیم پرداخت و در نهایت با ابعاد استاندارد این وسایل آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش طراحی فضای آشپزخانه – استانداردها و چیدمان (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط صابر ترابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی فضای آشپزخانه – استانداردها و چیدمان (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی