اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تکرار نمایش اسلایدها در پاورپوینت + ساده و کاربردی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تکرار نمایش اسلایدها در پاورپوینت + ساده و کاربردی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تکرار نمایش اسلایدها در پاورپوینت می‌تواند با چندین هدف مختلف انجام شود. اولین کاربرد مهم آن، تاکید بر نکات کلیدی است که به ویژه در مواقعی که نیاز به یادآوری مفاهیم اصلی وجود دارد، مفید است. این ویژگی همچنین در ارائه‌های آموزشی به یادگیری و مرور بهتر مطالب توسط دانش‌آموزان یا شرکت‌کنندگان کمک می‌کند. علاوه بر این، تکرار نمایش اسلایدها می‌تواند به سازماندهی بهتر مطالب در جلسات توجیهی یا مشاوره کمک کند و فرصتی برای تعامل بیشتر با مخاطب فراهم آورد. از سایر موارد استفاده از قابلیت تکرار نمایش اسلایدها می‌توانیم برای نمایش اسلایدها در جهت تبلیغات و ارائه اطلاعات در یک مکان عمومی اشاره کرد. در این حالت می‌توان تنظیم کنیم که اسلایدها در صفحه نمایش تکرار شوند و افرادی که در آن مکان هستند بتوانند از آن اطلاعات استفاده کنند.
دوره آموزش تکرار نمایش اسلایدها در پاورپوینت + ساده و کاربردی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکرار نمایش اسلایدها در پاورپوینت + ساده و کاربردی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی