اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور کتیا – طراحی کابینت و کمد با CATIA
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور کتیا – طراحی کابینت و کمد با CATIA

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی شمشیری5
  • زمان:4 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 با کتیا می‌توانیم قطعات را به صورت سه‌بعدی طراحی کنیم و قبل از ساخت نهایی قطعه، آن را مورد تحلیل قرار دهیم. در این فرادرس به دنبال بهره‌گیری از نرم‌افزار کاربردی طراحی مهندسی، یعنی کتیا هستیم تا بتوانیم با آن قطعات مختلف را طراحی کنیم. در حوزه طراحی کابینت و کمد، می‌توانیم با استفاده از این نرم‌افزار قبل از ساخت کمد و کابینت شروع به طراحی سه‌بعدی کابینت و کمد کنیم و تصویر سه‌بعدی نهایی کار را به مشتری نمایش دهیم. در این آموزش پس از طراحی دوبعدی و سه‌بعدی، روش اعمال رنگ چوب به قطعات را می‌آموزیم. با این کار می‌توانیم قطعات طبیعی‌تری طراحی کنیم و در نهایت عکس قطعه طراحی شده را از نرم‌افزار دریافت و از تصویر آن برای بازاریابی و تبلیغ استفاده کنیم.
دوره آموزش پروژه محور کتیا – طراحی کابینت و کمد با CATIA دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور کتیا – طراحی کابینت و کمد با CATIA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی