اطلاعات دوره
هیدرودینامیک محیط زیست
مسیر آموزشی

هیدرودینامیک محیط زیست

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از اين درس آشنایی دانشجويان دكترا و كارشناسی ارشد مهندسی آب، محيط زيست و سازه‌های هيدروليكی با اصول حركت سيال چند لايه (Stratified Fluid) و پخش آلودگی در محيط‌های مختلف اعم از دريا، درياچه، مخزن و خور می باشد. سيلابس اين درس در حدود 75 درصد با درس هيدروديناميك پيشرفته مشترك مي‌باشد. موضوعات درس به شرح زیر می باشد: 1- آشنایی با هيدروديناميك سيال چند لايه و كاربرد آن در خورها، درياها، درياچه ها و مخازن 2- مفاهیم پایه در هیدرودینامیک، دستگاه های اویلری و لاگرانژی 3- معادلات حاكم بر حركت سيال: معادلات بقای جرم، معادلات مومنتم و بقای انرژی 4- معادلات جریان در حالات خاص: مفاهیم جریان پتانسیل و تابع جریان 5- شرایط مرزی سیال در حالات مختلف 6- آشنايي با روش perturbation در حل تحلیلی معادلات جبری و دیفرانسیل 7- امواج دروني در سيال چند لايه: امواج در محيط نامحدود و محدود 8- ديناميك سطحی و درونی درياچه ها ومخازن سدها تحت اثر باد، خورشید و جریان رودخانه 9- پدیده تخليه گزينشی (Selective Withdrawal) در مخازن 10- ناپايداری در سيال دو لايه: امواج در محيط نامحدود و محدود 11- پخش آلودگی در رودخانه ها مراجع درس: 1- Imberger, J. (2013) Environmental Fluid Dynamics, Academic Press. 2- Fischer, H. et al. (1978), Mixing in Inland and Coastal Waters, Academic Press. 3- Taylor, J.S. (1978), Buoyancy Effects in Fluids, Cambridge University Press. 4- Karamcheti, K. (1966), Principles of Ideal-fluid Aerodynamics, John Wiley.
دوره هیدرودینامیک محیط زیست دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط میرمصدق جمالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره هیدرودینامیک محیط زیست را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

خوب بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی