اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش صنعت فرآوری میگو (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش صنعت فرآوری میگو (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این آموزش مباحث مربوط به شیلات، از جمله: نگهداری ماهی و فرآوری آن و همچنین تولید محصولات جانبی از ماهی، شامل: آرد ماهی سوریمی (Surimi) و غیره را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. فهرست تمامی استانداردها و ضوابط وزارت بهداشت در خصوص گوشت و فرآورده‌های گوشتی و شرح کنترل کیفی آن، از جمله مواردی است که در این آموزش بدان پرداخته شده است. در این آموزش روش‌های نگهداری میگو، نحوه قوطی‌ کردن میگو، درجه‌بندی میگو و نحوه انجماد آن بررسی می‌شود.
دوره آموزش صنعت فرآوری میگو (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود حبیبی نجفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صنعت فرآوری میگو (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی