اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقشه‌ کشی عمومی ساختمان
مسیر آموزشی

آموزش نقشه‌ کشی عمومی ساختمان

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مصطفی قاسملو5
  • زمان:4 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نقشه‌کسی عمومی ساختمان، به معنای تسلط بر ایجاد، خواندن و تفسیر نقشه‌های دقیقی از ساختمان‌ها و تاسیسات آن‌ها است. آشنایی با نقشه‌کشی عمومی ساختمان، یکی از عوامل پایه‌ای در عرصه معماری و ساختمان‌سازی است. نقشه‌های عمومی به عنوان راهنماهای گرافیکی، تصویری و فنی برای ساختمان‌ها، نقشی بسیار حیاتی در تمام مراحل از طراحی تا اجرا دارند. در این آموزش، ابتدا به آشنایی با وسایل نقشه‌کشی و علایم و ضوابط ترسیمی خواهیم پرداخت؛ سپس با تعریف قسمت‌های مختلف ساختمان شامل پلان، نما، برش و همچنین انواع راه‌پله و نحوه ترسیم و طراحی آن آشنا خواهیم شد. در ادامه اصول کلی طراحی معماری و ترسیم در نقشه‌کشی ساختمان را مورد بحث قرار خواهیم داد و در پایان به طور مختصر با محیط انواع نرم‌افزارهای مورد استفاده در ترسیم نقشه‌های ساختمانی، آشنا خواهیم شد. شیوه اصلی ما در این آموزش، به صورت تدریس تئوری و در نهایت ارائه یک تمرین عملی جهت درک بهتر مطالب ارائه‌شده در پایان آموزش خواهد بود.
دوره آموزش نقشه‌ کشی عمومی ساختمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی قاسملو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقشه‌ کشی عمومی ساختمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی