اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ذوزنقه و محاسبات آن (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ذوزنقه و محاسبات آن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ذوزنقه، یک شکل هندسی است که در دسته چهارضلعی‌ها قرار می‌گیرد. این شکل با یک جفت ضلع موازی شناخته می‌شود که به عنوان پایه‌های آن محسوب می‌شوند. دو ضلع دیگر موازی نیستند و ممکن است طول‌های مختلفی داشته باشند. ذوزنقه‌ها می‌توانند بر اساس طول ضلع‌ها و اندازه زوایای داخلی آن‌ها دسته‌بندی شوند. ذوزنقه‌ها یکی از اشکال هندسی مهم و پرکاربرد در علم ریاضیات هستند که در بسیاری از زمینه‌های ریاضیاتی و علوم مختلف کاربرد دارند. در هندسه، مفاهیمی مانند مساحت، محیط، ارتفاع و خواص زاویه‌ها و سایر ویژگی‌های هندسی مورد مطالعه قرار می‌گیرند. در حسابان، ذوزنقه‌ها برای محاسبه مساحت و محیط اشکال، انجام عملیات جبری و محاسبات مختلف دیگر به کار می‌روند. به طور کلی، ذوزنقه‌ها به عنوان یکی از اشکال پایه‌ای هندسی و ابزارهای محاسباتی در حوزه‌های مختلف ریاضیات، فیزیک و مهندسی اهمیت زیاد و کاربردهای گسترده‌ای در این حوزه‌ها دارند.
دوره آموزش ذوزنقه و محاسبات آن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ذوزنقه و محاسبات آن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی