اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تدوین فیلم + مراحل اصولی و نرم افزارهای مناسب (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تدوین فیلم + مراحل اصولی و نرم افزارهای مناسب (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:هوتن مصطفوی0
  • زمان:28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تدوین فیلم و ویدئو فرایندی است که طی آن قطعات ویدئویی خام به یک اثر نهایی و قابل نمایش تبدیل می‌شوند. مراحل تدوین می‌تواند شامل برش و چسباندن قطعات مختلف فیلم، تنظیم صدا، افزودن جلوه‌های ویژه و ایجاد یک جریان منطقی و جذاب در داستان باشد. با استفاده از نرم‌افزارهای حرفه‌ای مانند Adobe Premiere Pro ،Final Cut Pro یا DaVinci Resolve، می‌توان ویدئوها را ویرایش کرد تا نتیجه نهایی به بهترین شکل ممکن ارائه شود. هدف اصلی تدوین، ایجاد یک اثر هماهنگ و جذاب است که پیام یا داستان مورد نظر را به بیننده منتقل کند. تدوین ویدیو یک مهارت است که خیلی از افراد را به خود جذب کرده است. با استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای پرکاربرد،‌ می‌توان تکه‌های قابل قبول از ویدیو های خام خود را برش زده و با کنار هم قرار دادن مناسب آن‌ها، یک کلیپ یا فیلم جذاب ساخت. تدوین و ادیت فیلم و ویدیو از مباحث پرطرفدار و درآمدزا برای افرادی است که به تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند هستند. در این فرادرس، ما با مراحل اصولی تدوین یک ویدیو آشنا می‌شویم، به طوری که می‌توانیم با یک الگوریتم درست در هر نرم‌افزار و برنامه، حتی با موبایل، تدوین فیلم را انجام دهیم و یک خروجی تمیز و مورد پسند داشته باشیم. با دیدن این آموزش، نحوه کات زدن، جابه‌جایی، افکت‌گذاری، تغییر سرعت، قاب‌بندی و صداگذاری را مرور خواهیم کرد.
دوره آموزش تدوین فیلم + مراحل اصولی و نرم افزارهای مناسب (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هوتن مصطفوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تدوین فیلم + مراحل اصولی و نرم افزارهای مناسب (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی