اطلاعات دوره
نظریه گروه
مسیر آموزشی

نظریه گروه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس نظریه گروه برای دانشجویان مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری و برای بسیاری از گرایش های فیزیک نظری مناسب است. در این درس پس از آشنایی مقدماتی با مفاهیم اصلی نظریه گروه به مطالعه گروه های ماتریسی به عنوان یک نمونه مهم از گروه های پیوسته می پردازیم. پس از مطالعه کلی گروه ها و جبرهای لی به طبقه بندی کلیه جبرهای لی نیم ساده پرداخته می شود. ابزار های لازم برای اثبات این طبقه بندی، به خصوص مفهوم دیاگرام های ریشه ها و دیاگرام دینکین بسط داده می شوند. سرانجام مقدمات نظریه نمایش برای جبرهای لی نیز معرفی می شوند.
دوره نظریه گروه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط وحید کریمی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نظریه گروه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ندا

عالی ممنون از استاد بزرگوار و زحمات مکتب خونه

کاربر مکتب‌خونه

به وضوح مشخصه کلاس حداقل یک جلسه دیگر داشته که ضبط نشده جلسه 27 هم ناقص ضبط شده . در کل کلاس بسیار پر باری است و استاد درس را به زیبایی تمام ارائه مید هد. بنده چون زیاد دوره های مکتب خونه را نگاه می کنم ترجیح دادم یک جمع بندی کنم. بهترین کلاسی که من دیدم کلاس نسبیت عام دکتر منصوری بود که فوق العاده همه چیز درست بود صدا عالی، نوشته ها به شدت واضح، فیلمبردار حرفه ای . ولی متاسفانه در بیشتر کلاسها این ایرادات به چشم می خورد. 1-استاد میکروفون ندارد و صدایش به شدت آهسته است 2-استاد میکروفون دارد ولی آن را بد نصب کرده ودایم خش خش می کند 3-استاد کم رنگ روی تخته می نویسد و اصلا معلوم نیست چه می نویسد 4-فیلمبردار به جای اینکه روی نوشته زوم کند روی کلاس زوم می کند انگار سخنرانی است نه تدریس. به امید پیشرفت و تشکر از دست اندرکاران این مجموعه

امیرحسین

جلسه دوم به شدت دارای صدای خش و صداهای مزاحم بود که باعث بر هم خوردن تمرکز و عدم متوجه شدن صدای استاد میشود. امیدوارم جلسات بعدی اینگونه نباشند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی