اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول و مبانی برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ
مسیر آموزشی

آموزش اصول و مبانی برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محسن کامرانی0
  • زمان:6 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برندسازی خلق و استفاده از هر فرصتی است که بگوییم چرا مردم باید یک برند را نسبت به سایر برندها انتخاب کنند. ما در این آموزش می‌خواهیم گام‌به‌گام مفاهیم کلیدی مرتبط با برند، برند شخصی و برندسازی شخصی را به همراه ابزار و تکنیک‌های آن تا حصول ایجاد و تثیت برندهای شخصی به منظور پشتیبانی از بازاریابی و شغل مورد بررسی قرار دهیم. درفضای دیجیتال امروزی، ما خواهیم توانست با تعامل، برند شخصی خود را بسازیم؛ مدیریت و کنترل کنیم. مدیریت فعال برند شخصی می‌تواند با تمرکز در محیط و بازار برای فرد یک مزیت رقابتی محسوب شود و همانند برندسازی محصول، در فضای رقابت معنا پیدا کند. این گام های کوچک در مدیریت برند شخصی است که قادر خواهد بود تمایز معنادار و بزرگی برای فرد ایجاد کند.
دوره آموزش اصول و مبانی برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن کامرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول و مبانی برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی