اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تاریخ فلسفه جدید ۲
مسیر آموزشی

آموزش تاریخ فلسفه جدید ۲

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سارا قزلباش0
  • زمان:2 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تاریخ فلسفه جدید از مهم‌ترین و ضروری‌ترین آموزش‌های فلسفه در دانشگاه محسوب می‌شود، زیرا به مباحث اصلی تجربه‌گرایی کلاسیک در چارچوب فلسفه جان لاک، ایده‌آلیسم تجربه‌گرای بارکلی و شک‌گرایی تجربی هیوم می‌پردازد که از مبانی تجربه‌گرایی در فلسفه غرب است. به‌ویژه، در این آموزش با مفاهیم و اصول تجربه‌گرایی همچون تصورات و انطباعات، رد جوهر، کیفیات اولیه و ثانویه و نیز مسئله علیت آشنا می‌شویم. بسیاری از دیدگاه‌های بعدی تجربه گرایانه هم‌چون پوزیتیویسم با نظر به این مبادی شکل گرفتند. از آنجا که آموزش فلسفه باید مطابق با سیر تاریخی و فکری همراه با روند تحولات بنیادین آن صورت بگیرد، بدیهی است که یادگیری مکتب فلسفی تجربه‌گرایی به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخه‌های معرفت‌شناسی در قالب آموزش تاریخ فلسفه جدید ۲ کاملا مناسب با ساختار آموزشی فلسفه دانشگاهی است. از این رو، دانشجویانی که با فلسفه مقدماتی آشنا شده‌اند، بهتر است برای فراگیری تحولات فلسفی در دوران مدرن و پس از آن، به یادگیری این آموزش پرداخته و با اصول بنیادین تجربه‌گرایی آشنا شوند.
دوره آموزش تاریخ فلسفه جدید ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سارا قزلباش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تاریخ فلسفه جدید ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی