اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل تنش پایپینگ با نرم افزار سزار Caesar
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل تنش پایپینگ با نرم افزار سزار Caesar

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهم‌ترین مراحل طراحی سیستم پایپینگ، تحلیل سیستم از نظر تنش است. در طی این تحلیل، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که نیروها، گشتاورها، جابجایی‌ها و تغییر طول‌های ایجاد شده، باعث اختلال و مشکل در سیستم پایپینگ نمی‌شوند. یکی از بهترین نرم‌افزارها برای این منظور، نرم‌افزار سزار است. در این آموزش پس از مرور مفاهیم تئوری لازم برای تحلیل تنش و همچنین قواعد کلی ساپورت‌گذاری، به سراغ استفاده از نرم‌افزار می‌رویم. در طی آموزش نرم‌افزار خواهیم دید که چگونه یک سیستم را به صورت کامل مدل‌سازی کنیم و خصوصیات مربوطه را به آن نسبت دهیم. در گام بعد با مفهوم مهم لودکیس‌ها آشنا می‌شویم و سپس از مدل ایجاد شده خروجی می‌گیریم و خروجی‌ها را بررسی می کنیم.
دوره آموزش تحلیل تنش پایپینگ با نرم افزار سزار Caesar دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدجواد مرآتی شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل تنش پایپینگ با نرم افزار سزار Caesar را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی