اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامسول – مبانی و مقدمات (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کامسول – مبانی و مقدمات (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

COMSOL Multiphysics، نرم‌افزار مهندسی شبیه‌سازی است که امکان تجزیه‌و‌تحلیل مسائل مختلف فیزیکی را با استفاده از روش عددی فراهم می‌کند. این نرم‌افزار به مهندسان و محققان اجازه می‌دهد تا مسائل پیچیده در زمینه‌های مختلفی از جمله مکانیک، الکترومغناطیس، گرما و جریان سیالات را شبیه‌سازی و تحلیل کنند. با استفاده از COMSOL Multiphysics، کاربران می‌توانند به طور هم‌زمان مسائل فیزیکی را در یک محیط یکپارچه مدل‌سازی کرده و نتایج دقیق و قابل اعتمادی برای آن‌ها به دست آورند. در این آموزش با پایه‌های شبیه‌سازی CFD جریان دوفازی ذرات و سیال و مدل‌سازی آن در نرم‌افزار COMSOL Multiphysics آشنا خواهیم شد. همچنین، در مسیر این آموزش به بررسی قسمت‌های متعددی از این نرم افزار از جمله، مش‌بندی پیشرفته و تنظیمات پیشرفته حلگرها برای ماژول Particle Tracing Module به صورت پیشرفته می‌پردازیم. علاوه بر این، با معادلات حاکم بر جریان دوفازی و مدل‌های جدید توربولانس از جمله LES و DES که به تازگی به نرم‌افزار کامسول اضافه شده‌اند را نیز فرا خواهیم گرفت.
دوره آموزش کامسول – مبانی و مقدمات (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی باقریان دهقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامسول – مبانی و مقدمات (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی