اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت ریمیکس آهنگ با اف ال استودیو FL Studio
مسیر آموزشی

آموزش ساخت ریمیکس آهنگ با اف ال استودیو FL Studio

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گاهی اوقات، در بعضی از آلبوم‌های موسیقی دیده شده است که تنظیم‌کننده، کل آلبوم را به صورت ریمیکس درآورده و به عنوان چکیده‌ای از آن آلبوم، قبل از انتشار آن آلبوم، در اختیار مخاطبان آن خواننده قرار می‌دهد تا مخاطب خود را با آلبوم در حال انتشار و نوع اجرای خواننده قبل از خرید آن آلبوم آشنا کند. علت یادگیری این آموزش، ساخت ریمیکس در موسیقی و آشنایی با این نوع تکنیک و یک‌جنس‌سازی موسیقی پس از ادغام آن است؛ تا شنونده از اجزای یک‌دست در موسیقی و تنظیم جدید آن لذت ببرد. ما در این آموزش، به شما عزیزان یاد می‌دهیم که چطور چند موسیقی در سبک‌های مختلف را به یک سبک واحد ریمیکس کنید؛ تا شما هم بتوانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را با در نظر گرفتن تنظیمی جذاب و اصولی و آکادمیک، در قالب یک آهنگ خروجی بگیرید.
دوره آموزش ساخت ریمیکس آهنگ با اف ال استودیو FL Studio دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا جعفری جَید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت ریمیکس آهنگ با اف ال استودیو FL Studio را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی