اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت پروژه با متدولوژی چابک
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت پروژه با متدولوژی چابک

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرش رحیمی4.9
  • زمان:4 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت پروژه چابک چارچوبی با سه ویژگی شفافیت، انطباق و بررسی است که سعی می‌کند مراحل انجام پروژه را به چندین قسمت قابل تکرار و بازه‌های زمانی کوچک (برای مثال حداکثر یک ماه) با هدف افزایش ارزش محصول نهایی با محدود کردن فعالیت‌های جاری بر اساس ظرفیت تیم، تقسیم کرده و پس از اتمام هر قسمت نیز با برگزاری جلسات مستمر و دارای مدت زمان معین، گام‌های بعدی با استراتژی‌های جدید را از آموخته‌های قسمت‌های پایان‌یافته و نظر ذی‌نفعان مشخص کند. روش چابک برای زمانی مناسب است که سازمان‌ها با پروژه‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوند که هیچ تجربه‌ای در آن‌ها نداشته و تغییر، عدم قطعیت و ارتباط مداوم و مستمر با نیازهای غیر شفاف مشتری نیز وجود دارد. در این فرادرس ابتدا به  آشنایی با اصول، تفکر و سطوح چابکی می‌پردازیم. سپس روش‌های ارزیابی و اولویت‌‎بندی ارزش (Prioritizing Value) را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در انتها، مدیریت تهدیدات و ریسک چابک (Managing Threats and Issues) را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.
دوره آموزش مدیریت پروژه با متدولوژی چابک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت پروژه با متدولوژی چابک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی