اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت مجموعه‌ سازی در حوزه کتابداری
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت مجموعه‌ سازی در حوزه کتابداری

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهشید التماسی0
  • زمان:1 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بشر امروز با دنیایی از اطلاعات در فضاهای مختلف مواجه است که برخی از این اطلاعات در واقع اطلاعات کاذب هستند؛ لذا وجود یک کاتالیزور برای انتخاب و تمیز دادن اطلاعات درست و نادرست مورد نیاز است. کتابخانه‌ها می‌توانند نقش این کاتالیزور را در دنیای امروز با استفاده از کتابداران ماهر در مجموعه‌سازی و مدیریت منابع اطلاعاتی بازی کنند؛ بنابراین، مهارت مدیریت مجموعه، مجموعه‌سازی، انتخاب و توسعه منابع، از جمله مهارت‌های مهم حیاتی در حال حاضر است. از این رو این فرادرس با هدف آشناسازی دانشجویان و علاقه‌مندان با مهارت‌های شناخت انواع منابع اطلاعاتی، انتخاب و ارزیابی منابع اطلاعاتی، سفارش و تهیه منابع اطلاعاتی، منابع دسترسی آزاد و ... تهیه و ارائه شده است.
دوره آموزش مدیریت مجموعه‌ سازی در حوزه کتابداری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهشید التماسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت مجموعه‌ سازی در حوزه کتابداری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی