اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طرح آزمایشات کشاورزی ۲
مسیر آموزشی

آموزش طرح آزمایشات کشاورزی ۲

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دنیای امروز برای اینکه بتوانیم ادعاهای خود را به اثبات همگان به ویژه دانشمندان برسانیم باید آزمایش‌ها که انجام می‌شود بر طبق اصول ریاضی و منطقی باشد تا مورد قبول همگان قرار بگیرد. در این زمینه کارهای زیادی صورت گرفته است. یکی از این کارها یادگیری و استفاده از اصول آماری در ارزیابی آزمایش‌ها است. هدف از این آموزش یادگیری اصولی آزمایش‌ها و ارزیابی آن‌ها در زمینه‌های مختلف به ویژه کشاورزی است. با تسلط بر این درس می‌توانیم در زمینه اشتغال و کارآفرینی گام‌های موثری برداریم. ما در این فرادرس، ابتدا تعاریف کلی آماری را بحث می‌کنیم و سپس روش‌های کاربردی در این زمینه را یاد می‌گیریم و مباحث پیچیده آماری از جمله طرح‌های کرت شده و تجزیه آن‌ها، آزمایشات چندعاملی و مباحث پیشرفته آماری را فرا خواهیم گرفت.
دوره آموزش طرح آزمایشات کشاورزی ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه آخونی پورحسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طرح آزمایشات کشاورزی ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی