اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خوشنویسی خط نستعلیق – تکمیلی – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش خوشنویسی خط نستعلیق – تکمیلی – بخش یکم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حامد فقیهی4.8
  • زمان:3 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هنر خوش‌نویسی، هنری است که از آن می‌توان در صنایع و هنرهای مختلف بهره برد. نستعلیق، یکی از انواع خطوط خوش‌نویسی است. در آموزش خوش‌نویسی – خط نستعلیق (+)، شکل منفصل حروف و شیوه‌ نگارش آن‌ها را با یکدیگر فراگرفتیم اما هر حرفی ممکن است در اتصال با سایر حروف، شکل متفاوتی به خود بگیرد. شکل منفصل حروف ممکن است در اتصال با حروف دیگر شکلی به خود بگیرد که با شکل اول آن کاملا متفاوت باشد و هیچ نسبت و  وجه تشابهی نداشته باشد، به همین دلیل، یادگیری اتصالات دو حرفی برای هنرجویان ضروری است. در این فرادرس قصد داریم، اتصالات دو حرفی را یاد بگیریم. در این آموزش اتصالات "ب"، "پ"، "ت"، "ث"، "ن" یا اتصالات "ه"، "ج"، "چ"، "خ"، اتصالات "س" و "ش"، اتصالات "ص" و "ض" و اتصالات "ط" و "ظ" را به شما آموزش خواهیم داد. هدف این آموزش ارتقای مهارت خوش‌نویسی است.
دوره آموزش خوشنویسی خط نستعلیق – تکمیلی – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد فقیهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خوشنویسی خط نستعلیق – تکمیلی – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی