اطلاعات دوره
آموزش خط شکسته نستعلیق با قلم – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش خط شکسته نستعلیق با قلم – مقدماتی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا خدایاری5
  • زمان:1 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

خط شکسته نستعلیق که به حق، عنوان بهار نستعلیق را یدک می‌کشد، سومین گونه از خوشنویسی ناب و خالص ایرانی است که در سده یازدهم هجری قمری ابداع شده است. هدف اصلی این فرادرس، نگرش صحیح هنرجویان به نوع نوشتار صحیح و یکپارچه در قالب سبک شکسته معاصر است که مجموعه‌ای هماهنگ و دارای هارمونی مشخص در آموزش آن است، به گونه‌ای که از تداخل سبک‌های مختلف جلوگیری شده است و در راستای یک سبک ویژه و قلم یک مربی در آن استفاده می‌شود. سیر آموزشی این خط با آموزش حروف شروع شده است و با اتصالات دو و سه حرفی پیگیری می‌شود. در ادامه با روند ترکیب کلمات با یکدیگر و ایجاد سطری موزون به پایان آموزش سطرنویسی در قلم شکسته نستعلیق ختم می‌شود. تفاوت اصلی این آموزش با آموزش‌های مشابه در یکپارچگی و دنباله‌دار بودن مطالب و مباحث مربوط به خط شکسته است.
دوره آموزش خط شکسته نستعلیق با قلم – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا خدایاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خط شکسته نستعلیق با قلم – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

دنبال همچین آموزشی بودم و واقعا خوب بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی