اطلاعات دوره
دوره جامع کاپرپلیت با قلم
مسیر آموزشی

دوره جامع کاپرپلیت با قلم

1,036,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,036,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاپرپلیت copperplate یکی از جذاب ترین و محبوب ترین سبک های خوشنویسی غربی است که طرفداران بسیار زیادی در ایران و خارج از کشور دارد. کاپرپلیت بسیاری از هنرجویان را وارد دنیای خوشنویسی انگلیسی کرده است و بسیاری آن را به عنوان اولین سبک برای یادگیری خوشنویسی غربی انتخاب میکنند. به جرات میتوان گفت کاپرپلیت محبوب ترین سبک خوشنویسی هنری غیرفارسی در ایران و بسیاری از کشورها است. در این دوره صفر تا صد کاپرپلیت را قدم به قدم از ابتدایی ترین نکات تا اتصالات و متن نویسی فرا خواهید گرفت و در صورتی که جلسات این دوره را با تمرین دنبال کنید بدون شک به یک مهارت فوق العاده لذت بخش و منحصر به فرد دست خواهید یافت. دوره غیرحضوری کاپرپلیت به صورت چند ترمه نیست و تنها و تنها یک دوره است که در آن تمام مباحث و نکات لازم پوشش داده شده است.
دوره دوره جامع کاپرپلیت با قلم دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت می‌باشد که در کانون خوشنویسی انگلیسی توسط اسماعیل بیگدلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,036,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع کاپرپلیت با قلم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی