اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان برنامه نویسی راست Rust – تکمیلی – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش زبان برنامه نویسی راست Rust – تکمیلی – بخش یکم

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرمان ریاضی0
  • زمان:3 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از زبان Rust می‌توان در تمامی زمینه‌ها نظیر IOT ،Blockchain or web 3.0 و AI/ML که به عنوان تکنولوژی‌های فعلی و آتی شناخته می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد. از این‌رو با پیچیده شدن محاسبات و بیگ‌دیتا، اهمیت این زبان به صورت روزافزون نمایان خواهد بود. زبان Rust به عنوان یک پروژه تحقیقاتی موزیلا به منظور اجرای Componentهای اصلی مرورگر Firefox شروع شد. چند دلیل اساسی باعث این تصمیم شد؛ Firefox لیاقت استفاده بهتر از پردازنده‌های مدرن و چند هسته‌ای را داشت و و گستردگی استفاده از مرورگرهای وب به این معنی است که استفاده از آن‌ها باید ایمن باشد. اما این مزایا توسط همه نرم‌افزارها و نه فقط مرورگرها مورد نیاز است، به همین دلیل Rust از یک پروژه مرورگرمحور به یک پروژه زبان برنامه‌نویسی تبدیل شد. در این آموزش یاد خواهیم گرفت چگونه می‌توانیم پرژوه‌ای را با زبان Rust تهیه کنیم که وابستگی‌ها و کتابخانه‌ها به صورت استاندارد سازمان‌دهی شوند و ضمن استفاده از قابلیت شرط‌گذاری بر روی کامپایلر، جهت تسریع سرعت اجرا در نهایت بتوانیم تست‌های مختلفی را برای پروژه خود کدنویسی کنیم.
دوره آموزش زبان برنامه نویسی راست Rust – تکمیلی – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرمان ریاضی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان برنامه نویسی راست Rust – تکمیلی – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی