اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی سطوح پیشرفته در کتیا CATIA – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سطوح پیشرفته در کتیا CATIA – تکمیلی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی شمشیری5
  • زمان:3 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش ابزارهای مهم محیط Generative‌ Shape‌ Design‌ تکمیل خواهد شد. این محیط یکی از مهم‌ترین محیط‌های طراحی سطوح محسوب می‌شود که می‌توانیم سطوح بسیار پیچیده را داخل آن ترسیم کنیم. تسلط داشتن روی این محیط به ما کمک می‌کند تا بتوانیم سطوح پیچیده را طراحی کنیم. در همین راستا به بررسی مباحثی چون طراحی کروها با معادله‌ مشخص، ویرایش سطوح مختلف و همچنین بهینه‌سازی سطوح می‌پردازیم. در انتهای این فرادرس شما قادر خواهید بود که انواع منحنی با معادله‌ مشخص را به صورت سه‌بعدی ترسیم و سطوح طراحی‌شده را ویرایش‌کرده و همچنین می‌توانید در مهندسی معکوس از بهینه‌سازی سطوح، استفاده کنید.
دوره آموزش طراحی سطوح پیشرفته در کتیا CATIA – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سطوح پیشرفته در کتیا CATIA – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی