اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ریاضیات مهندسی پیشرفته + مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش ریاضیات مهندسی پیشرفته + مرور و حل مساله

1,190,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 1,190,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدمهدی سوری5
  • زمان:6 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ریاضیات مهندسی، هنر به کار بردن ریاضیات در مسائل پیچیده دنیای واقعی است. این درس از دروس اصلی اکثر رشته‌های مهندسی است که به ترکیب تئوری ریاضی، مهندسی عملی و محاسبات علمی برای رسیدگی به چالش‌های تکنولوژیک امروزی می‌پردازد. ریاضیات نقش مهمی در مهندسی ایفا می‌کند؛ به‌طوری‌ که، پایه دانش مهندسان برای حل مسائل دنیای واقعی محسوب می‌شود. مهندسان از مدل‌های ریاضی برای نمایش سیستم‌های دنیای واقعی استفاده می‌کنند. مهندسین برای طراحی ساختارها، بهینه‌سازی فرایندها یا شبیه‌سازی پدیده‌های فیزیکی به ریاضیات نیاز دارند. ریاضیات به آن‌ها کمک می‌کند تا این مدل‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنند، نتایج را پیش‌بینی کنند و تصمیمات آگاهانه بگیرند. در این آموزش، ابتدا به مقدمه‌ای بر ماتریس‌ها، دستگاه معادلات خطی و مقادیر و بردارهای ویژه می‌پردازیم، سپس معادلات با مشتقات جزئی یک‌بعدی، دوبعدی و لاپلاس را بررسی خواهیم کرد و در نهایت، حساب تغییرات در مهندسی را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش ریاضیات مهندسی پیشرفته + مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدمهدی سوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,190,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضیات مهندسی پیشرفته + مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی