اطلاعات دوره
آموزش ترمودینامیک مهندسی شیمی ۲ – مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش ترمودینامیک مهندسی شیمی ۲ – مرور و حل مساله

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرانک تاج میر3.5
  • زمان:3 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ترمودینامیک براساس چهار قانون بنا شده است، قانون صفرم که اثر دما را بررسی می کند و قانون اول که در رابطه با کار و گرما و تبدیلات آن ها است. قانون دوم جهت انجام سیکل ها را تعیین می کند و مفهوم آنتروپی توسط قانون سوم بیان می شود. به طور مثال بحث سیکل های توان و تبرید یکی از موارد کاربردی در علوم نوین است که با جزئیات در مباحث ترمودینامیکی مورد بررسی واقع شده است. در مجموع، ترمودینامیک برای انسان ها انرژی ارزان و سوخت ارزان تر فراهم کرده است. در نتیجه رشد جمعیت و امید به زندگی، بیشتر از آن چیزی که مردم 200 سال پیش تصور می کردند، شده است. در این فرادرس، مثال ها و مسائلی در رابطه با کلیه مباحث ارائه شده در دوره های کارشناسی رشته های مهندسی شیمی تحت پوشش قرار گرفته است.
دوره آموزش ترمودینامیک مهندسی شیمی ۲ – مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرانک تاج میر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترمودینامیک مهندسی شیمی ۲ – مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

یه مقدار دیدم برای جمع بندی مطلوب بود.

علیرضا

تسلط استاد خوب بود، تمامی سرفصل ها و نکات مهم در این آموزش اشاره شده بود، پایه رو بهت یاد میداد البته خیلی کامل نبود برای اینکه فول بشی ولی از نظر تقویت پایه خیلی خوب بود اگه زمان آموزش هم بیشتر بود بهتر میشد.

علی

بعضی از سرفصل ها داخلش نبود، پیشنهاد می کنم طبق کتاب ونس ترمو، پیش برید. متوجه خواهید شد که یه کم ناقص بود.

یونس

سطح ترمو رو آورده بود پایین. به نظرم آموزش ها بیشتر برای کسایی هستش که سطح علمیشون نسبتا پایین تره، برای کسی که شریف و... درس می خونه قطعا باید دقیق تر ارائه بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی