اطلاعات دوره
آموزش شیمی عمومی ۱ و ۲ – مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش شیمی عمومی ۱ و ۲ – مرور و حل مساله

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری شیمی عمومی، یکی از ضروری ترین نیازهای دانشجویان رشته شیمی و رشته های مرتبط با آن است چون که این درس زیربنای یادگیری دروس تخصصی و مفاهیم جدید حاصل شده از پیشرفت های پژوهشی اخیر در رشته های علوم پایه و فنی و مهندسی به شمار می رود. در کنار آموختن مفاهیم بنیادی این درس، توانایی حل مساله می تواند به درک بیشتر موضوع کمک شایانی کند. در این آموزش سعی شده با پرهیز از بیان مفاهیم تکراری، فقط به بیان مفاهیم کلیدی و حل مسائل انتهای هر درس کتاب شیمی عمومی با تألیف چارلز مورتیمر و ترجمه دکتر عیسی یاوری پرداخته شود. لازم به ذکر است برای طولانی نشدن زمان تدریس از حل کردن تمامی تمرین ها خودداری نموده و از هر مبحث با توجه به میزان دشواری آن یک یا چند مساله مورد بررسی قرار می گیرد.  
دوره آموزش شیمی عمومی ۱ و ۲ – مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه حیدری کلشتری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی عمومی ۱ و ۲ – مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرهاد

سطح کیفی خوبی بود نسبت به محصول های دیگتون داشت و نوع آموزش خوبی داشت.

محمد

خیلی خیلی آموزش خوبی، از این جهت که به صورت تمرین و حل مسئله هست و این در یادگیری خیلی میتونه مفید باشه. تشکر میکنم از مدرس گرامی بابت بیان و ارائه خوبی که دارن.

عدی

تمریناتی که داشت، خیلی عالی بود و مفهوم رو کامل رسونده بود.

محمد مهدی

چند قسمتشو دیدم، واقعا مسئله ی خاصی نداشت و راضی بودم. فقط لطفا حتما اینو لحاظ کنید که بستر آموزش و اسلایدها هم مثل توضیحات قوی بشن.

یگانه

من خداییش خیلی راضی بودم، دست همتون درد نکنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی