اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نهاد و گزاره + معرفی انواع با مثال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نهاد و گزاره + معرفی انواع با مثال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نهاد همیشه قبل از گزاره در جملات ذکر می‌شود. برای تشخیص نهاد در جملات از کلمات پرسش چه کسی یا چه چیزی استفاده می‌کنیم تا متوجه شویم که خبر ارائه‌شده در جمله مرتبط با چه شخصی یا چه چیزی است. پس از تشخیص نهاد در جمله، مابقی جمله، گزاره محسوب می‌شود. گاهی اوقات ممکن است نهاد در جمله حذف شود که در این صورت تغییری در مفهوم جمله ایجاد نمی‌شود. امکان حذف گزاره در جمله به شکل قرینه لفظی نیز وجود دارد که در این حالت با حذف گزاره مشکلی در معنا و مفهوم جمله ایجاد نمی‌شود. نهاد به دو دسته جدا و پیوسته تقسیم‌بندی می‌شود که می‌تواند به صورت اسم، ضمیر، گروه اسمی یا صفت در جملات بیان شود. گاهی مصدر و اسم مصدر نیز به عنوان نهاد در جمله ذکر می‌شوند.
دوره آموزش نهاد و گزاره + معرفی انواع با مثال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نهاد و گزاره + معرفی انواع با مثال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی