اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش قسمت Home در ورد + ابزارهای کاربردی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش قسمت Home در ورد + ابزارهای کاربردی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رضا احمدی5
  • زمان:17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش سربرگ Home در ورد، اساسی‌ترین قسمتی است که کاربران با آن در ارتباط هستند. این قسمت، پل ارتباطی اصلی بین کاربر و برنامه است و تمامی ابزارها و ویژگی‌های مربوط به ایجاد، ویرایش و مدیریت اسناد در این تب قرار دارند. از این رو، آشنایی کامل با منوی Home، یک قدم اساسی و ضروری در مسیر یادگیری نرم‌افزار Word است. با داشتن این دانش، کاربران می‌توانند به صورت کارآمدتری از امکانات برنامه استفاده کنند و بهره‌وری خود را افزایش دهند. بدون داشتن دانش کافی در مورد کاربردهای سربرگ Home، احتمالا کاربران از بخش‌های مهمی از برنامه چشم‌پوشی می‌کنند که ممکن است تاثیر بسیاری بر روی کیفیت و سرعت کار آن‌ها داشته باشد. از این رو، آشنایی با این بخش در ورد نه تنها برای استفاده بهینه از برنامه  مهم است، بلکه یکی از اساسی‌ترین مراحل در مسیر بهبود مهارت‌های کاربری در ورد محسوب می‌شود. در این آموزش پس از مروری بر مفاهیم ابتدایی با محیط و قابلیت‌های اصلی قسمت Home آشنا می‌شویم. سپس، با انجام گام‌به‌گام مراحل و جزئیات کاربردی، به بررسی گزینه‌ها، ابزارها و ویژگی‌های اصلی سربرگ Home می‌پردازیم.
دوره آموزش قسمت Home در ورد + ابزارهای کاربردی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قسمت Home در ورد + ابزارهای کاربردی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی