اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استاندارد بین‌ المللی ASME B31.3 برای سیستم های پایپینگ – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش استاندارد بین‌ المللی ASME B31.3 برای سیستم های پایپینگ – بخش یکم

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از معتبرترین مراجع در طراحی سیستم های پایپینگ در پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، کارخانه‌های مواد غذایی و ... کد ASME B31.3 است. آشنایی با نحوه استفاده از این کد، برای فعالیت در حوزه طراحی سیستم‌های پایپینگ بسیار ضروری است. در این آموزش سعی شده است تا علاوه بر بررسی مهم‌ترین بندهای کد، نحوه استفاده از کد و درک مفاهیم بیان شده در آن نیز ارائه شود. این آموزش، بخش اول آموزش ASME B31.3 است و به بررسی فصل‌های اول و دوم کد اختصاص دارد که در آن‌ها قواعد مهمی در خصوص الزامات طراحی سیستم‌های پایپینگ با در نظر گرفتن فشار و نوع سیال بیان شده است.
دوره آموزش استاندارد بین‌ المللی ASME B31.3 برای سیستم های پایپینگ – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدجواد مرآتی شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استاندارد بین‌ المللی ASME B31.3 برای سیستم های پایپینگ – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی