اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گیتار پاپ – پیک استایل + اجرای ۳۳ قطعه
مسیر آموزشی

آموزش گیتار پاپ – پیک استایل + اجرای ۳۳ قطعه

1,190,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 1,190,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گیتار، یک ساز با شش سیم است که می‌توان آن را با انگشت، مضراب یا پیک نواخت. در سبک پاپ، نوازندگی با مضراب بسیار پرطرفدار است به همین دلیل ملودی‌نوازی به‌صورت پیک‌استایل به لذت‌بخش شدن نوازندگی این ساز کمک شایانی می‌کند. می‌توان به کمک مضراب ملودی‌های مختلفی اعم از موسیقی محلی، موسیقی فیلم و سینما و همچنین موسیقی‌های دیگری را به راحتی نواخت. پیک‌استایل یکی از فنون نوازندگی در گیتار است که در بسیاری از سبک‌های موسیقی، از جمله پاپ، به کار گرفته می‌شود. در این فن، انگشتان دست را به صورت مستقیم بر روی سیم‌های گیتار می‌چرخانند تا صدا تولید شود. در این فن نوازندگی از تکنیک‌های مختلفی برای نواختن گیتار استفاده می‌شود، از جمله ریتم‌های آرپژیو، ضربان‌های ریتمیک و الگوهای پیچیده ملودیک. برای نوازندگی سبک پاپ و همچنین نوازندگی در سرعت‌های بالا به پیک یا همان مضراب نیاز است زیرا نوازندگی با انگشت به مراتب دشوارتر است. همچنین نوازندگان پیک‌استایل می‌توانند در مدت‌زمان بسیار کمتری سرعت ملودی‌نوازی خود را بالا ببرند و همچنین با سازهای دیگری مثل پیانو، ویولون و یا هر ساز دیگری هم‌نوازی کنند، به همین دلیل سبک پیک‌استایل هم ساده‌تر و هم محبوب‌تر از سایر سبک‌های نوازندگی گیتار است.
دوره آموزش گیتار پاپ – پیک استایل + اجرای ۳۳ قطعه دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین جوادی‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,190,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گیتار پاپ – پیک استایل + اجرای ۳۳ قطعه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی