اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ذخیره عکس در فتوشاپ + انواع فرمت ها و مدهای رنگی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ذخیره عکس در فتوشاپ + انواع فرمت ها و مدهای رنگی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فتوشاپ Adobe Photoshop نرم‌افزاری تخصصی است که برای ویرایش حرفه‌ای و پیش‌رفته عکس و ایجاد طراحی‌های گوناگون است که به طور گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمینه‌هایی مانند طراحی گرافیک، عکاسی، انیمیشن و تولید فیلم و ویدئو. هنگامی که یک کاربر رایانه به مشاهده تصاویر ذخیره‌شده خود در وب‌سایت، مقاله و ... می‌پردازد، متوجه می‌شود که بسیاری از مواقع، کیفیت و جزئیات تصویر کاهش یافته است. به طور کلی، فشرده‌سازی یک تصویر می‌تواند منجر به کاهش حجم آن تصویر شود. در فرایند کاهش حجم تصویر، کیفیت و جزئیات تصویر نیز کاهش می‌یابد. از طرفی، فرمت‌های مختلفی برای ذخیره عکس در فتوشاپ موجود هستند. در این فرادرس، ابتدا ذخیره عکس با فرمت‌های مختلف در فتوشاپ مورد بحث قرار می‌گیرد و مواردی از جمله ذخیره عکس با فرمت PNG، ذخیره عکس با فرمت TIFF و ... بررسی می‌شود.
دوره آموزش ذخیره عکس در فتوشاپ + انواع فرمت ها و مدهای رنگی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسترن بیشه‌بان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ذخیره عکس در فتوشاپ + انواع فرمت ها و مدهای رنگی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی