اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تفسیر مدل های یادگیری ماشین – مفاهیم و روش‌ها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تفسیر مدل های یادگیری ماشین – مفاهیم و روش‌ها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری ماشین شاخه ای از هوش مصنوعی است که با استفاده از الگوریتم ها و مدل های آماری به تحلیل و کشف الگوی موجود در داده ها می پردازد. در مدل های پیچیده، برای درک بهتر به تفسیر این مدل ها نیاز داریم. روش های مختلفتی برای تفسیر مدل های یادگیری ماشین وجود دارد. در این آموزش، می خواهیم با این مفهوم و روش های تفسیر مدل های یادگیری ماشین آشنا شویم. یادگیری ماشین یکی از ابزار مهم برای تحلیل داده ها و پیش بینی به شمار می رود. یکی از چالش های این حوزه، تفسیر و درک مدل های یادگیری ماشین است. یادگیری تفسیر این مدل ها منجر به کشف الگوها و روابط علت و معلولی در داده ها می شود. تفسیر صحیح مدل ها می تواند منجر به شناسایی اشتباهات و بهبود عملکرد مدل ها شود. در این آموزش، ابتدا با مفهوم تفسیرپذیری آشنا شده و در مورد اهمیت و طبقه‌بندی آن صحبت می کنیم. سپس با انواع روش های متداول تقسیر مدل های یادگیری ماشین آشنا می شویم.
دوره آموزش تفسیر مدل های یادگیری ماشین – مفاهیم و روش‌ها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن بیگی هرچگانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تفسیر مدل های یادگیری ماشین – مفاهیم و روش‌ها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی