اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
چگونه Wallet بسازیم؟ + ساخت کیف پول دیجیتال Atomic (رایگان)
مسیر آموزشی

چگونه Wallet بسازیم؟ + ساخت کیف پول دیجیتال Atomic (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه باتوجه به رشد روزافزون حوزه بلاکچین و بازارهای کریپتو، داشتن یک کیف پول دیجیتال مطمئن بسیار حائز اهمیت است. ارزهای دیجیتال نیز مانند پول‌های سنتی برای نگهداری نیاز به کیف پول دارند. کیف پول‌های دیجیتال از جمله ابزاهای مهم و ضروری برای خرید، معامله و فروش رمز ارزها هستند. در این آموزش ابتدا با کیف پول دیجیتال، نکات مهم در ساخت کیف پول دیجیتال و انواع آن که شامل کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستند، آشنا می‌شویم، سپس مراحل ساخت کیف پول سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را مورد بررسی قرار می‌دهیم. تعدادی از انواع کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مطرح را معرفی می‌کنیم.
دوره چگونه Wallet بسازیم؟ + ساخت کیف پول دیجیتال Atomic (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه سادات ثابتی‌فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه Wallet بسازیم؟ + ساخت کیف پول دیجیتال Atomic (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی