اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویرایش دسته ای عبارات در فایل های مختلف با Notpad++‎ – عملی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ویرایش دسته ای عبارات در فایل های مختلف با Notpad++‎ – عملی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Notepad++‎، یک ویرایشگر متن رایگان و متن‌باز برای سیستم عامل ویندوز است که به دلیل سرعت بالا، قابلیت‌های گسترده و پشتیبانی از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف، بسیار محبوب است. این نرم‌افزار به عنوان جایگزینی برای Notepad ویندوز طراحی شده است و امکانات بسیار بیشتری را برای ویرایش، جست‌وجو، جایگزینی، قالب‌بندی و مدیریت فایل‌های متنی ارائه می‌دهد. ویرایش دسته‌ای به معنای اعمال تغییرات یکسان بر روی چندین فایل به طور هم‌زمان است. این کار به صورت دستی و برای هر فایل جداگانه بسیار زمان‌بر و مستعد خطا است. این تکنیک، ابزار مناسبی برای مدیریت موثر پروژه‌ها است، به ویژه هنگامی که نیاز به جایگزینی یک عبارت خاص در تمام فایل‌های پروژه یا تمیز کردن داده‌ها برای بهبود خوانایی وجود دارد. همچنین، با استفاده از این قابلیت می‌توان فرایندهای پیچیده‌تری را از طریق اتوماسیون انجام داد. برای نمونه، در Notepad++‎ از روش‌های مختلفی مانند جست‌وجو و جایگزینی در چندین فایل، استفاده از عبارات باقاعده برای تغییرات دقیق، و اسکریپت‌نویسی به زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Python یا PowerShell بهره‌برداری می‌شود تا ویرایش‌های گسترده و پیچیده به‌سرعت انجام گیرند.
دوره آموزش ویرایش دسته ای عبارات در فایل های مختلف با Notpad++‎ – عملی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویرایش دسته ای عبارات در فایل های مختلف با Notpad++‎ – عملی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی