اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ترفندهای چرخاندن عکس در ورد – فیلم آموزش گام‌به‌‎گام
مسیر آموزشی

ترفندهای چرخاندن عکس در ورد – فیلم آموزش گام‌به‌‎گام

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربران با چرخاندن تصاویر در نرم‌افزار ورد، می‌توانند تصاویر را با طرح‌بندی سند هماهنگ کنند و از فضای صفحه به صورت بهینه استفاده کنند. تنظیم زاویه تصاویر به صورتی که با طراحی کلی سند هم‌خوانی داشته باشد، علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن فضا، ظاهری منظم و مرتب‌تر به اسناد می‌بخشد. همچنین، با تغییر زوایای تصاویر، اسناد می‌توانند ظاهری پویا و جذاب‌تر پیدا کنند. این تکنیک برای تهیه گزارش‌ها، ارائه‌ها و مستندات حرفه‌ای که به جلب توجه مخاطبان نیاز دارند، بسیار مفید است. چرخاندن تصاویر در ورد برای دانشجویان، اساتید، مدیران پروژه و طراحان بسیار کاربردی است، به طوری که در پروژه‌های علمی، تجاری و طراحی، تنظیم زاویه و موقعیت تصاویر به درک بهتر مخاطب، انتقال موثر پیام‌های کلیدی و خلق آثار هنری و حرفه‌ای کمک می‌کند. این ترفندها برای تهیه مقالات علمی، گزارش‌های تحقیقاتی، ارائه‌های شرکتی و محتوای خلاقانه اهمیت زیادی دارد و کیفیت کلی اسناد را بهبود می‌بخشد.
دوره ترفندهای چرخاندن عکس در ورد – فیلم آموزش گام‌به‌‎گام دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ترفندهای چرخاندن عکس در ورد – فیلم آموزش گام‌به‌‎گام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی