اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مکالمه انگلیسی کودکان – سطح متوسط – گام به گام و تعاملی
مسیر آموزشی

آموزش مکالمه انگلیسی کودکان – سطح متوسط – گام به گام و تعاملی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جهان به یک دهکده جهانی ارتباطات تبدیل شده است. برای دستیابی به موفقیت در فعالیت‌های اجتماعی، آموزش مهارت‌های ارتباطی به کودکان از دوران کودکی امری بسیار حیاتی است. یکی از بهترین روش‌ها برای برقراری ارتباط موثر با جهان اطراف، آموزش زبان بین‌المللی به آنان است. از این طریق کودکان و نوجوانان قادر به برآورده کردن نیازهای خود و دیگران در جوامع گوناگون خواهند شد. در این آموزش، مکالمه انگلیسی را به صورت گام‌به‌گام و با استفاده از تصاویر مرتبط، به شیوه‌ای جذاب و تعاملی، به پیش می‌بریم. به علاوه، برای تثبیت یادگیری، تمرین‌های کاملا عملی مرتبط با هر موضوع مکالمه را انجام می‌دهیم تا با ایجاد یک تعامل دو جانبه و کاربردی، شرایط مناسبی را برای یادگیری موثرتر فرزندان خود ایجاد کنیم.  
دوره آموزش مکالمه انگلیسی کودکان – سطح متوسط – گام به گام و تعاملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط منیره سروقد طوسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکالمه انگلیسی کودکان – سطح متوسط – گام به گام و تعاملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی