اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی نرم افزار میپل – انجام محاسبات ریاضی با Maple
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نرم افزار میپل – انجام محاسبات ریاضی با Maple

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی محمودی فر0
  • زمان:3 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار میپل که در ابتدای دهه هشتاد میلادی و در دانشگاه واترلو (Waterloo) کانادا پایه گذاری شد، نرم افزاری است که سعی کرده است دو مشکل بالا را حل کند. در نسخه های جدید این نرم افزار، بسیاری از مسائل محاسباتی با پاسخ دقیق و صریح ارائه می شود. یادگیری این نرم افزار کار آسانی است زیرا برای وارد کردن داده ها می توان از همان علائم ریاضی که در کلاس های درسی بیان می شوند استفاده نمود. ضمن این که نرم افزار میپل، قابلیت های فراوانی از جمله تبدیل خروجی ها به کدهای متلب و دستورات LaTeX را نیز دارد. ما در این فرادرس سعی داریم که برخی از قابلیت های محاسباتی نرم افزار میپل را معرفی نماییم. از جمله این توانایی ها می توان به: محاسبه بسیاری از انتگرال ها، مشتق ها و معادلات اشاره کرد. همچنین محاسبات پیشرفته تری از جمله حل دستگاه معادلات جبری و اعمال وسیعی روی ماتریس ها در این فرادرس آموزش داده خواهد شد.
دوره آموزش مقدماتی نرم افزار میپل – انجام محاسبات ریاضی با Maple دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی محمودی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نرم افزار میپل – انجام محاسبات ریاضی با Maple را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی