اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پرداخت درون برنامه ای مایکت با یونیتی – از ایمپورت پلاگین تا پیاده سازی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پرداخت درون برنامه ای مایکت با یونیتی – از ایمپورت پلاگین تا پیاده سازی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد چابک0
  • زمان:45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یونیتی یکی از موتورهای بازی‌سازی محبوب برای توسعه‌دهندگان بازی است که از طریق آن بازی‌های ویدئویی و تجربیات واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) را ایجاد می‌کنند. یونیتی در صنعت بازی‌سازی، توسعه نرم‌افزار، آموزش مجازی و سایر زمینه‌های مرتبط با استفاده از تصاویر سه‌بعدی‌ به کار برده می‌شود. با توجه به اینکه یکی از هدف‌های اصلی توسعه‌دهندگان بازی، کسب درآمد از آن است، پیاده‌سازی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای، یک موضوع مهم تلقی می‌شود. این نوع پرداخت یکی از موضوعات مهم در طراحی و اجرای بازی‌ها است. علاوه بر تاثیر بر درآمد مالی، وجود پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای منجر به افزایش تعامل و تمایل بازیکنان و بازی می‌شود. در این آموزش، در محیط نرم‌افزار و با استفاده از کدنویسی، نحوه پیاده‌سازی پرداخت درون برنامه‌ای مایکت را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش پرداخت درون برنامه ای مایکت با یونیتی – از ایمپورت پلاگین تا پیاده سازی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد چابک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرداخت درون برنامه ای مایکت با یونیتی – از ایمپورت پلاگین تا پیاده سازی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی