اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عنوان نویسی + تکنیک‌های عنوان جذاب و خلاقانه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش عنوان نویسی + تکنیک‌های عنوان جذاب و خلاقانه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

عنوان‌نویسی هنر انتخاب یک کلمه یا عبارت کوتاه و جذاب است که به بهترین شکل ممکن، محتوای یک اثر (مانند کتاب، مقاله، فیلم، وبلاگ و...) را معرفی کند. همان‌طور که ویترین یک فروشگاه، اولین تصویری است که مشتری از آن کسب می‌کند، عنوان نیز اولین برخورد مخاطب با محتوا است. در دنیای پرمشغله امروز، توجه مخاطب را تنها چند ثانیه می‌توان جلب کرد؛ از همین رو، انتخاب یک عنوان گیرا و موثر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
دوره آموزش عنوان نویسی + تکنیک‌های عنوان جذاب و خلاقانه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ریحانه ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عنوان نویسی + تکنیک‌های عنوان جذاب و خلاقانه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی