اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کار با فایروال Windows Defender – آموزش قطع دسترسی برنامه به اینترنت (رایگان)
مسیر آموزشی

کار با فایروال Windows Defender – آموزش قطع دسترسی برنامه به اینترنت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فایروال Windows Defender یکی از ابزارهای امنیتی داخلی ویندوز است که برای مدیریت و کنترل ترافیک شبکه طراحی شده و از جمله کاربردهای آن، محدود کردن دسترسی برنامه‌های مختلف به اینترنت است. این فایروال به کاربران این امکان را می‌دهد که تصمیم‌گیری دقیقی درباره ارتباطات شبکه‌ای نرم‌افزارها داشته باشند و از ورود و خروج اطلاعات غیرمجاز جلوگیری کنند. برای انجام این کار، ابتدا باید فایروال Windows Defender باز شده و به قسمت قوانین خروجی (Outbound Rules) مراجعه کرد. در این بخش، کاربران می‌توانند با ایجاد یک قانون جدید، برنامه موردنظر را انتخاب کرده و دسترسی آن به اینترنت را مسدود کنند. این فرایند نیاز به دقت دارد تا اطمینان حاصل شود که تنها برنامه‌های موردنظر محدود می‌شوند و سیستم به درستی به‌کار خود ادامه می‌دهد.
دوره کار با فایروال Windows Defender – آموزش قطع دسترسی برنامه به اینترنت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کار با فایروال Windows Defender – آموزش قطع دسترسی برنامه به اینترنت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی