اطلاعات دوره
نظریه اعداد - آمادگی مرحله ۲
مسیر آموزشی

نظریه اعداد - آمادگی مرحله ۲

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزشی نظریه اعداد با آموزش حرفه‌ای جناب آقای "امیر جعفری" عضو هیئت علمی دانشگاه شریف ضبط شده است. درس نظریه اعداد با هدف آمادگی بیشتر افراد برای المپیاد ریاضیات از جانب باشگاه دانش پژوهان جوان برگزارکننده المپیادهای علمی داخل ایران تهیه شده است. در این درس به بررسی انواع اعداد مانند اعداد اول، اعداد طبیعی و... همچنین عملیات روی اعداد مانند ب.م.م ، ک.م.م و... و در نهایت خاصیت و ویژگی‌ها اعداد مانند بخش پذیری می‌پردازیم. در دوره آموزشی نظریه اعداد به بررسی قواعد و اصول مورد استفاده در المپیاد ریاضیات و همچنین اثبات آن‌ها پرداخته شده است. دنیای اعداد دنیایی فوق العاده جذاب و پیچیده از جنس منطق است و برای ورود به آن باید آمادگی ذهنی بالایی برای تحلیل وقایع مختلف داشته باشیم. بیشتر بدانید
دوره نظریه اعداد - آمادگی مرحله ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط باشگاه دانش پژوهان جوان - المپیاد ریاضی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نظریه اعداد - آمادگی مرحله ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

این دوره واقعا عالی هست ولی اگر با دوربین بهتر فیلم برداری میشد کیفیت فیلم بالاتر میرفت

فاطمه

دوره خیلی خوبی بود و از همه جلسات استفاده کردم .ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی