اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور بوت استرپ – طراحی سایت دیوار با Bootstrap – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور بوت استرپ – طراحی سایت دیوار با Bootstrap – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Bootstrap، به دلیل فراهم کردن ابزارها و چارچوب‌های استاندارد برای طراحی و توسعه صفحات وب واکنش‌گرا در صنعت توسعه وب از اهمیت بالایی برخوردار است. این فریم‌ورک به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با استفاده از کلاس‌های از پیش تعریف‌شده، صفحات وب زیبا و کاربرپسند ایجاد کنند که در انواع دستگاه‌ها و اندازه‌های صفحه نمایش به درستی نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این، استفاده از Bootstrap به صرفه‌جویی در زمان و هزینه طراحی و توسعه وب منجر می‌شود، زیرا بسیاری از عناصر و کامپوننت‌های مورد نیاز به صورت آماده در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد. همچنین، این فریم‌ورک به روزرسانی‌ها و بهبودهای منظم را دریافت می‌کند که تضمین می‌کند وبسایت‌ها با استفاده از بهترین روش‌ها و استانداردهای موجود ساخته شوند. ابتدا پیش نیازهای لازم برای استفاده از این آموزش را مرور می‌کنیم سپس به صورت گام‌به‌گام پیاده‌سازی سایت دیوار را تشریح می‌کنیم. در این آموزش، بحث پیاده‌سازی صفحه آگهی‌ها و بخش درباره ما، جزو موارد اصلی است که پیاده‌سازی خواهیم کرد..
دوره آموزش پروژه محور بوت استرپ – طراحی سایت دیوار با Bootstrap – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور بوت استرپ – طراحی سایت دیوار با Bootstrap – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی