اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار ProNest – تهیه نقشه های برش دستگاه CNC با پرونست – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار ProNest – تهیه نقشه های برش دستگاه CNC با پرونست – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ProNest، یکی از نرم‌افزارهای تخصصی و قدرتمند در زمینه تهیه نقشه‌های برش برای دستگاه‌های CNC است که ابزارها و قابلیت‌های متنوعی را برای کاربران فراهم می‌آورد. این نرم‌افزار به دلیل سرعت بالای خود در ایجاد نقشه‌ها، می‌تواند زمان تولید را به طور قابل‌توجهی کاهش دهد. همچنین، انعطاف‌پذیری آن در کار با انواع مختلف مواد و دستگاه‌های CNC، این امکان را به کاربران می‌دهد تا برای هر پروژه راهکار مناسب را انتخاب کنند و با بهره‌گیری از قابلیت‌های بهینه‌سازی مصرف مواد، هزینه‌های تولید را کاهش دهند. در این آموزش، چگونگی کار با نرم‌افزار پرونست را به صورت کاربردی یاد می‌گیریم و گام‌به‌گام به بررسی قسمت‌های مختلف تنظیمات نرم‌افزار تا چگونگی معرفی قطعات، خروجی‌های مورد نیاز و سایر موارد می‌پردازیم.
دوره آموزش نرم افزار ProNest – تهیه نقشه های برش دستگاه CNC با پرونست – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار ProNest – تهیه نقشه های برش دستگاه CNC با پرونست – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی