اطلاعات دوره
اقتصاد کلان ١
مسیر آموزشی

اقتصاد کلان ١

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این درس اولین درس در زمینه اقتصاد کلان میباشد که بر روی پنج موضوع مهم تمرکز دارد: رشد اقتصادی٬‌ مدل های عمومی تعادل دینامیک کلان٬ اقتصاد پولی٬ friction های اقتصاد و مدل های اقتصاد باز. برای اطلاعات بیشتری درباره این درس می‌توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید: Macroeconomics I
دوره اقتصاد کلان ١ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سیدعلی مدنی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اقتصاد کلان ١ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

خوش به حالتون دانشجویان عزیز و از شما عزیزان خواهش مندم که حد اکثر استفاده تان را از حد اقل تایم بگیرین. من هم آروزی چنین استاد و چنین علم آموزی دارم من از افغانستان هستم و دائما از ویدئو های استفاده میکنم که ان شاءلله مفید تمام شده خدا حفظ تان کنه.

کاربر مکتب‌خونه

خوش بحال دانشجوهایی ک همچین استادباحالی دارن،کاش میشدبرم دانشگاه،کاش میشد بشینم پای صحبتهای شیرین اقتصاداستاد،کاش زودتربااین سایت آشنامیشدم،زنده بادکسی که این سایت رو دایرکرد

کاربر مکتب‌خونه

عالیخداقوت

کاربر مکتب‌خونه

فوق العاده هستند جناب مدنی زاده اینقدر ایشون جذاب درس میدن که من بعضی ویدیو هارو 6بار دیدم امیدوارم یه روزی لیاقت اینو داشته باشم که شاگرد ایشون باشم. اگر به مقالات و هوم ورک ها هم دسترسی داشتیم خوبتر میشد . ممنون از زحمت عزیزان مکتب خونه بابت زحمتی که کشیدن

کاربر مکتب‌خونه

مطالب بسيار مفيد و اموزنده به شيوه اي روان آموزش داده شده است. اگر امكان دسترسي به homeworkها وجود داشت، خيلي عالي ميشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی