اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
​آموزش​ ​آشنایی با کلیات آناتومی سیستم عصبی و تقسیم بندی های آن – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

​آموزش​ ​آشنایی با کلیات آناتومی سیستم عصبی و تقسیم بندی های آن – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آناتومی سیستم عصبی در حقیقت به بررسی ویژگی‌های ساختاری سیستم عصبی بدن انسان از زمان جنینی تا بلوغ می‌پردازد. این مبحث در خصوص مکان قرارگیری، عملکرد و ارتباطات پیچیده بخش‌های مختلف سیستم عصبی همانند نخاع، ساقه مغز، مخچه، مخ، تالاموس و هیپوتالاموس، بحث می‌کند که به عنوان پایه و اساس یادگیری کل دستگاه عصبی بدن است. در واقع هر شخص علاقه‌مندی که در خصوص سیستم عصبی بدن انسان کنجکاو باشد، متوجه خواهد شد که در ابتدا باید پایه و ساختار آن یعنی آناتومی آن را یادگرفته باشد. در واقع با یادگیری آناتومی سیستم عصبی، می‌توان با سهولت بیشتری سایر موضوعات مرتبط مانند مکانیسم عملکردی سیستم عصبی، فیزیولوژی، پاتولوژی و مباحث روانشناسی آن را یادگرفت. باید این نکته را بدانیم، قدم اول در یادگیری هر بخشی از بدن انسان، یادگیری آناتومی آن است. در این آموزش، با روند تشکیل بخش‌های مختلف سیستم عصبی در زمان جنینی، اجزای تشکیل‌دهنده در ابعاد میکروسکوپی و ویژگی‌های ظاهری نخاع، بصل‌النخاع، پل مغزی، مغز میانی، مخچه و هسته‌های آن، مخ و هسته‌های قاعده‌ای و تالاموس و تشکیلات مرتبط با آن، آشنا خواهیم شد.
دوره ​آموزش​ ​آشنایی با کلیات آناتومی سیستم عصبی و تقسیم بندی های آن – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ​آموزش​ ​آشنایی با کلیات آناتومی سیستم عصبی و تقسیم بندی های آن – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی