اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش افزایش بهره وری مطالعه – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش افزایش بهره وری مطالعه – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تمرکز در مطالعه برای رسیدن به هدف فقط لازم است و نه کافی. برای نیل به اهداف مطالعاتی، ما نیاز به اراده» و انگیزه داریم. یکی از راه‌های ساخت این تمرکز، آن است که کاری را انجام دهیم که دوست داریم. اگر کاری که انجام می‌دهیم بازتاب چیزهایی باشند که شخصا برای ما ارزش دارند، ما فرد با اراده‌تری خواهیم شد. در این جاست که بایستی از ایده‌ها و قوانین کار عمیق بهره جست و مطالعه خود را به یک کار عمیق تبدیل کنیم. فراگیری اصول قبل، حین و بعد از مطالعه برای همه مخاطبین الزامیست و به فراخور شرایط و همچنین سن، مقطع و انگیزه مطالعه‌گر، دارای تعدیلات و تغییراتی است. دلایل مشروحه ذیل برای درک اهمیت مطالعه اثربخش، در کنار کسب نمره و یا توفیق در یک دوره و یا مقطع آموزشی قابل طرح است.
دوره آموزش افزایش بهره وری مطالعه – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش بهره وری مطالعه – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی