اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار Geomagic Design برای طراحی سه بعدی  - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار Geomagic Design برای طراحی سه بعدی - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یکی از مسائل مهم در مهندسی مکانیک و مهندسی ساخت و تولید، مهندسی معکوس در سه بعدی سازی است. با فراگیر شدن طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، مهندسی معکوس به یک روش قابل قبول برای ایجاد یک مدل سه بعدی از یک قسمت فیزیکی موجود برای استفاده در مدل سازی سه بعدی، ساخت به کمک کامپیوتر (CAM) و عملیات مهندسی به کمک کامپیوتر (CAE) تبدیل شده است. فرایند مهندسی معکوس شامل اندازه گیری یک جسم سه بعدی واقعی و سپس تبدیل آن به یک مدل سه بعدی در نرم افزار است. مهندسی معکوس در مدل سازی سه بعدی به کمک کامپیوتر، تکنیک تبدیل ابر نقاط به یک مدل سه بعدی است. ابر نقاط مجموعه سه بعدی از نقاط در فضا است که مشخصات سطوح خارجی یک جسم را بیان می کند.
دوره آموزش نرم افزار Geomagic Design برای طراحی سه بعدی - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار Geomagic Design برای طراحی سه بعدی - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی