اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شناخت پوست و سوختگی پوستی و راه های مراقبت و درمان – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش شناخت پوست و سوختگی پوستی و راه های مراقبت و درمان – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ما در این دوره آموزشی با بهره‌گیری از به روزترین روش‌های تخصصی مراقبت و درمان زخم سوختگی به دنبال آگاهی هرچه بیشتر طیف گسترده‌ای از مخاطبان می‌باشیم. با توجه به تدریس این مبحث به صورت تخصصی در علوم پزشکی ما در این دوره با تمسک به مطالب تخصصی و عمومی، بار علمی بیشتری را در این دوره گنجانده‌ایم. یکی از رایج‌ترین آسیب‌های پوست سوختگی می‌باشد که این موضوع در میان کودکان شایع‌تر است و این موضوع می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد. در این آموزش تلاش شده است مطالب به گونه‌ای ارائه گردد که در هنگام مواجه با این مشکل چه اقداماتی انجام گردد.
دوره آموزش شناخت پوست و سوختگی پوستی و راه های مراقبت و درمان – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناخت پوست و سوختگی پوستی و راه های مراقبت و درمان – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی