اطلاعات دوره
افته‌هایی در مالی شرکت‌ها
مسیر آموزشی

افته‌هایی در مالی شرکت‌ها

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این درس نمونه های مختلف اقتصادی مورد بررسی قرار می گیرد. سوالات مرتبط با مباحث مالی در هر یک از این کیس ها مطرح می شوند و در هر جلسه پاسخ این سوالات با توجه به همین کیس ها داده می شود.
دوره افته‌هایی در مالی شرکت‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسین عبده تبریزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره افته‌هایی در مالی شرکت‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

هدیه

شاید اگر حضوری سر کلاس استاد می‌نسشتم نظرم تقاوت داشت. اما الان که ویدید ها رو دیدم میخوام نظرم رو اینجا در مورد دوره بگم. کیفیت تصویر پایین بود ولی میشد کنار اومد اما کیفیت صدا به شدت افتضاح بود. حتی با این که میکروفن در اختيار داشتن بازم زیاد ازش استفاده نمیکردن. فایل های لازم برای همه‌ی افته ها ضمیمه نشده بود و اونهایی هم که شده بود فقط صورت سوال بود درحالی که در بعضی موارد چیزی رو در کلاس نشان میدادن که به علت کیفیت پایین تصویر قابل رویت نبود پس به نظرم اون ها رو هم باید ضمیمه میکردن. این نکته هم تعجب آور بود که به تمامی سوالها به طور کامل پاسخ داده نمیشد. در کل اصلا و ابدا راضی کننده نبود. امیدوارم بیشتر در تهیه دوره ها دقت کنید. با تشکر.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی